Preskočiť na obsah

Vitajte hosť

Vrátenie a reklamácia

VRÁTENIE

Máme 14-dňové pravidlá vrátenia tovaru, čo znamená, že máte 14 dní od prijatia tovaru na to, aby ste požiadali o jeho vrátenie.

Aby ste mohli vrátiť tovar, musí byť v rovnakom stave, v akom ste ho dostali, nenosený alebo nepoužívaný, s visačkami a v pôvodnom obale. Budete tiež potrebovať doklad o kúpe.

Ak chcete začať s vrátením, môžete nás kontaktovať na adrese infomawara@gmail.com. Upozorňujeme, že vrátenie tovaru bude potrebné zaslať na nasledujúcu adresu: Valča 255


Ak bude vaše vrátenie akceptované, pošleme vám štítok na vrátenie tovaru, ako aj pokyny, ako a kam poslať balík. Tovar zaslaný späť bez predchádzajúcej žiadosti o vrátenie nebude prijatý.

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa vrátenia tovaru nás môžete vždy kontaktovať na adrese infomawara@gmail.com

Poškodenia a problémy

Po prijatí objednávky ju prosím skontrolujte a v prípade, že je tovar chybný, poškodený alebo ste dostali nesprávny tovar, nás ihneď kontaktujte, aby sme mohli problém posúdiť a napraviť.
Ak máte otázky alebo obavy týkajúce sa konkrétneho tovaru, kontaktujte nás.

Európska únia 3-dňová lehota na rozmyslenie
Bez ohľadu na vyššie uvedené, ak sa tovar zasiela do Európskej únie, máte právo zrušiť alebo vrátiť objednávku do 3 dní z akéhokoľvek dôvodu a bez uvedenia dôvodu. Ako je uvedené vyššie, váš tovar musí byť v rovnakom stave, v akom ste ho dostali, nenosený alebo nepoužívaný, s visačkami a v pôvodnom obale. Budete tiež potrebovať doklad o kúpe.

Vrátenie peňazí

Po prijatí a skontrolovaní vrátenia tovaru vás budeme informovať, či bolo vrátenie peňazí schválené alebo nie. V prípade schválenia vám budú peniaze automaticky vrátené na váš pôvodný spôsob platby do 10 pracovných dní. Nezabudnite, že spracovanie a zaúčtovanie vrátenia peňazí môže trvať aj vašej banke alebo spoločnosti vydávajúcej kreditné karty.


Ak od schválenia vrátenia peňazí uplynulo viac ako 15 pracovných dní, kontaktujte nás na adrese infomawara@gmail.com

Akonáhle bude podozrenie úmyselného poškodenia tovaru kupujúcim ktorý požaduje vrátenie peňazí, za účelom zárobku, vrátenie nebudeme akceptovať. Vieme zdokladovať stav tovaru pred jeho odoslaním.

Za prípadné poškodenie tovaru kuriérskou spoločnosťou nenesieme zodpovednosť. Naša kuriérska spoločnosť je však profesionálna a do tohto dňa nikdy nepoškodila tovar.

Tvoj košík